Tuesday, February 17, 2009

Assignment

亲爱的教授们,“谢谢”你们给的功课!

读书不忘娱乐,娱乐不忘三餐!

就在今天的傍晚,我很“荣幸”的能与我的assignment group,如忠儿、jai、qiah、su和azu去一间没有卖猪肉的餐厅里享用晚餐,简称non-halal的US pizza披萨店

有人说,有些店一看招牌和周围的环境后,你们就自然而然的被吸引进去了。

不过,当我看到这些,却没心花怒放的感觉…


remember to type the additional 04 whenever u wanna call with your cellphone..


is it the fountain that can heal your HP and mana just like in the DOTA?


no need to pull out the key la, it's safe in PENANG~

就算是“免费”这字眼也完全引诱不到我…


free this, free that but i can't find the words of "free of charge"?

直至,我看到…


what a charming smile!

她那灿烂的笑容深深促动了我的心,我决定为了她而吃晚餐!


3 of them were opposite us!


3 of us were opposite them!

由于jai有很多张优惠固本,所以我们点了2粒大批萨,免费附送2粒大批萨之余,又额外叫了6碗蘑菇汤,3壶的冰冻柠檬茶,我们并未想到我们的自大,却酿成不必要的饱过头!


lemon iced tea n 2 babes, but jai cant tahan anymore..


mushroom soup n mischievous de me..


4 large pizzas, that's why u can see the panic through jai's face


no need care too much about the manner sometimes when eating..


exhausted until qiah had to drink chili sause..


there is a piece of pizza that really look like a cellphone!


i can feel jai's fullness..


meanwhile, i almost puke edi..


ricky keep on camwhoring himself, there are still a lot of this kind of pics, any1 who interested, u may leave a msg here..

吃完后,给钱咯,总数好像RM130++,不过是由忠儿和jai各出RM50,然后剩余的我们4人平分。


a big n round applause for jai n ricky.. *claps*

我在US pizza餐厅里发现了一个超级美女蠢蠢欲动想和她合照的我,便开口问她:“小姐,你可以…”

我还没讲完,她就直接答应了,他从超级开心的我的手中拿了照相机后,我就想说把身体靠过去咯…

殊不知,她竟然跑去对面, 然后说:“来来,你们不是要我帮你们拍大合照的吗?酱就站靠近点啦~”

冷~


can u see the yellow plastic bag, it is the dabao for the remaining pizzas...

我又再一次被女生拒绝了~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...