Friday, January 23, 2009

第一次

由于今天是放新年假前的最后一天了,难得早上没有上课,而且我有部分的室友们都陆陆续续地回家乡了,只剩下彰儿龙兄,所以二话不说的,我们去享用了那美味的早餐,真的好想锁住那仅剩的几小时呢~(拍浪漫爱情偶像剧咩?!)

这次的地点在哪里呢?

登登登 登!

Old Town White Coffee

话不多说,咖啡乌、面包和蛋成了今天的主角,不过龙兄却点了一杯鸳鸯咖啡和一碗鸡丝河粉,好不合群!

seriously, i was thinking about my wedding plan..

i was told to look at the cam..

but, i really cant concentrate at all la, always wanna laugh nia~

blow it! it's too hot~

衣来伸手,饭来_ _

i wonder why the god can create such a well-looking human with also an excellent academic performance?!
but then when u all look at me..
sigh..

i love this picture damn much, thanks to my outstanding cam skills~

actually he was smiling..

RM4 + 10% gov tax/service charge

享用完后,我看到一个本来无所事事的员工因为看到老板来了,就假假找一些东西来做,超醒目的!

will his boss read my blog and then he end up with getting fired?

看他无所事事的,我惟有安排一项神圣的任务给他!
什么任务呢?(答案即将在尾声揭晓)

除了吃之外,我还做了一些鸟鸟的东西~

从小我就有一个小小的心愿,我要尝遍各地的美食,而且去遍每间厕所,所以不例外的,我在厕所里面了。

原来这间厕所是共用的,更好笑的是,员工也有属于自己的一间!

i think we won't meet a girl which pee with a standing style kua..

please flush after use
can't i just flush before use or
flush while using?
lol
privilege for the staffs?

好无聊的我,又玩起自拍,不过这次由于技术上的问题,把我的五官都遮住了~

camwhored again

拍着拍着,竟飘来了一阵扑鼻的怪味,蛮香的!

“唰”的一阵冲水声,龙兄满脸惆怅地从男厕走出来(可能事情不是很顺利吧),我只能说他的消化系统实在太好了,一进(食物从口进)就出(X从肛门出)而且还是香的?!

don't wandering around my anus, please?


对了,为什么没人问我为什么标题是第一次

难道是第一次去Old Town White Cafe罢了?!

当然不是啦~

好像是第二次

是第一次在这里拍照!

this was the task that i gave to the staff~

p/s:
i like to take pictures for the usage of blogging recently, that's why i am considering to change a new cameraphone now, any recommendation?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...