Wednesday, August 5, 2009

transformed!

这个标题是否会让你回忆起Transformer电影呢?

虽说大部分电影院都纷纷把它下映了,不过无可否认的,那股热潮却还未退!

种种现象或东西都会link你想起他们,如:
  • 周边产品


cheh, the printed transformers are just so small la..
but it's edi larger than my penis..

  • 模仿秀

click this link if you can't view the video clip in my blog~
i love optimus prime the most!

  • 饭后闲谈

the girl was trying to claim a car from her darling but end up with a mock~

其实我今天根本不想谈什么变形金刚的,只是刚好这个标题令我想入非非罢了~

话说三个星期前,我弟弟不知为什么的好像突然发财似,要把我们家的厕所炸掉,再建新的,笑A!

不过我听说hor(可信度只有99%罢了),好像是因为他太胖了体重稍微增加了,所以蹲式马桶,他不是很喜欢…

就这样耗资了接近8千313万欧元,我们家的厕所…

从蹲式马桶,


see the broken part there?
my dad la, jumped on it and broke it unnoticed for the sake of avoiding the attack of flying cockroach...
LOL

摇身一变~


bumble cleaner~

楼上那条粉肠只是客串罢了,以下这个才是千呼万唤屎出来的坐式马桶~


new tiles on the floor some more~

差不多接近尾声了,停笔前,我还有2件事想说…
  • 谢谢感谢装修期间时,荣滨 - (请按他)以及他一家人对我无微不至的照顾(因为我暂睡他家的床),提供我免费的住宿免费的三餐免费的洗衣服务免费充当我的心灵辅导和免费充当我的泄欲对象
  • 对不起!这篇很短,不过它本来是更短的,因为整篇的结构其实就是…
My toilet was transformed!

(如果只是那短短的一句,好像有点无聊,虽说这篇也满无聊~)

2 comments:

szelynn said...

why you wanna attack your dad when he was oh si ing

cheekeong1986 said...

haha, not me la..
it's my cousin..

cos, my family won't be able to fly 1..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...