Wednesday, May 26, 2010

照片与文章是不符合的


你传给我的信息,我还储存着。
空闲时,翻阅一遍,嘴角微微扬起,甜。

科技的发达,更让人与人之间的感情,变得疏远。
网聊很方便,那不真实的感觉充斥着我的心灵,很饱足亦很空虚。

消失的感情,我愈是想抓住,它愈是想流逝,渐行渐远。

反感,绝对不是我想给你的感觉。
不想解释,只因不想再让你更反感。

你快乐,我随意。

读完后,是不是觉得照片的存在很无意义?

2 comments:

Zack said...

你快乐,所以我快乐。
Keong, do u able to understand my feeling after you went to KL?
Being alone in a strange place, is kinda... bored and lonely...

rongping said...

Recently hard to think a creative comment...

So

I love you.

as SIMPLE as my blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...