Monday, May 10, 2010

故障

我的爱人们,今天工作愉快吗?

倘若你工作一整天,身心极度疲累地拖着沉重的步伐回家去,却还要看到如此“喜上眉梢”的情景:

the lift broke down..
and i'm staying at 26th floor..
so, it means that..

住在26楼的我,有点…





体能一向来都还好的我,无任何抱怨,只是有些许建议:

请那位亲爱的禽兽朋友,别在第15楼的楼梯间大了一坨屎,因为当我们正在运动时,人类所吸进肺部的空气会比平常来得快和多,所以一个不小心,我被臭死了…

噢,从那坨屎的外型及颜色,拥有法政先锋头脑的我,可判断出那是人类的出品,而且他最近应该常喝咖啡乌冰…

这就是…

千呼万唤屎出来?!

P/S: 不要给我知道你是谁,不然我会在你家面前大两坨,一坨还是液体状的呢!

11 comments:

YiNg said...

本姑娘也遇过类似情况
比你幸运的是 我家在九楼
比你倒霉的是 我家那是停电 不是电梯故障
所以除了很好体力和眼力外 还要不停祈祷
是的 我怕鬼 =P

cheekeong said...

你有遇到粪吗?
他比鬼还可怕!

rongping.lo said...

I was hoping there is a picture of that shit

cheekeong said...

sorry, it's too annoying..
and i got no time to snap it too..

wtf smelly, you know?

Vincent Kung said...

wow.. 26th floors, steam lo~

monsterbaby said...

看样子你住那边应该蛮高级的喔,为什么会有人在那边大便的?

wen pink said...

Waaalaoo! So did u really walk up the stairs?! Sorry i duno how to read chinese >.<

cheekeong said...

to vincent:
steam la, this the disadvantage of staying at penthouse lo..

to monster:
i dunno la..
you ask that shitty guy la..
cxbai that person..

to wenpink:
yes i did climb up the stairs..
and some1 shitting in the staircase..
and i can simply notice it was human shit..

Sun Jia said...

Wah...human shitting ar..........Worst than animal LOL, some animal even train to shit on an appropriate place....

So ah keong, ur KL life seem excited wor...

cheekeong said...

sun jia:
this kind of "exciting life", i wish no more lo..

haha

Hi raymond said...

i hoping there is a picture of that shit after u shit in front of his/her door..liquid 1 i mean..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...