Thursday, July 30, 2009

dedicate to my dear grandpa

Yeah~
(not a sincere yeah indeed...)

我爷爷终于从怡保回来了~

一回来,我就有两个对他小小的不满!
  • 不满#1
打包了一大堆食物回来!
尤其是猪脚姜,搞到我现在喉咙很痛!
  • 不满#2
人一回来,那熟悉又惹人厌的香烟味也跟着回来!
他妈的!(她的妈妈好像也是我的祖先咧!)

我昨晚半夜两点多才到家,以为他已睡着了,不料我一开门,他那漂亮又水汪汪的眼睛正在注视着我,仿佛向我述说:“我终于等到你了,接烟!”

好心啦,爷爷你可以不要整天玩facebook玩到半夜了,然后睡不着就抽烟,可以吗?!


besides facebook-ing, smoking is the activity he used to do..

p/s: i'm not trying to offend you, my dear grandpa~

I hate smokers, but the thing that i concern the most is..

I HATE TO BE THE SECOND HAND SMOKER!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...