Tuesday, April 28, 2009

全槟佛教手语观摩赛

25/4/09 星期六

很荣幸的我有份参与筹备今天在马来西亚佛教总会举办的全槟佛教手语观摩赛。
  • 1400

MBA - Malaysia Buddhist Association

包括我,只有5个工作人员参与筹备功夫罢了,而且当中是32女,总归来说只有3个男生在搬排500张的椅子,真的是他X的超累!
  • 1900
仪式正式开始!

我却被安排去维持交通秩序,虽说这也是一个不可缺的职位,不过我还是觉得他们大材小用了我 :p


this is my working site, i had to make sure that there is no any unknown visitors trespassing the VIP parking floor.
was my task that "heavy" enough?


meanwhile, junwei was responsible to direct the visitor to the right destination

比赛开始了…


the best couple?
no la..
they were the emcees the night~



every team performed nicely to gain a better mark...


they were the prettiest and honourable judges that night...

评判终于选出一队冠军队,无可否认她们是冠军队,因为全部都太美了,又年轻又有天使身材,魔鬼脸孔


they were the champion!


i think the most best outfit prize must go to them lo, damn attractive leh~

看完那养眼的服装打扮后,我忍不住往厕所跑了一趟,而且还发现了…


then, where should i emit my urine leh?

比赛终于告一段落了,掰掰!


guan keet's back was damn sexy actually~

幕后花絮:


what's wrong with the most right hand side dude's expression?


i noticed junwei snapped me secretly~


i noticed it again!

感谢各位筹委们的拔刀相助!


photo hunt me!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...