Sunday, December 26, 2010

every1 is blogging about xmas, i have no choice but have to follow the trend also

圣诞节快乐!
Happy Christmas!
(why you all have to use merry instead of happy, shallow!)

due to the camera setting, this pic has nothing wrong..
it's simply the design of the ceiling..

依稀记得,前年的圣诞除夕夜非常难忘,因为我许的愿,未能达成
依然记得,去年的圣诞除夕夜更加难忘,因为我忘了许愿…

the atrium of sunway pyramid is nicely designed..

今年,我从年头开始,已把自己好好地修理整理一番,从头到脚

  • 买了顶假发
  • 把五官稍微移一移,给它端正
  • 胸部胸肌隆一隆
  • 买了蕾丝四角裤
  • 还有丝袜

本想为了圣诞节的到来,与圣诞老公公的孙女们共度春宵佳节,不过…

i got some presents from santa..
but, i have to pay them, myself..

冷风咻咻咻,冷不是因为冬天,而是寂寞雪州冷

LED can creates such a pretty night scene..
nice lanterns~

单身的我,再加上是个柚子游子,圣诞节对我来讲,只是墙上待撕的其中一张日历而已。

my trademark grin
ya, it was nooby..

“我们去约会,好吗?”

我sms圣诞老人的孙女1,她说要陪爷爷出差。
我sms圣诞老人的孙女2,她说会和吴刚去看电影。
我sms圣诞老人的孙女3,她回我说“fxxx off"。

KL hokkien mee is different with PG hokkien mee

结果,圣诞节对我而言只不过是吃完福建面,接着去上晚班的一个普通日子罢了。

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...