Thursday, May 28, 2009

Get tagged for the very 2nd time from SzeLynn again~

Actually i shouldn't do this tag 1st because i'm still owing u all a blog of my KL trip...
But it's a little bit lazy for me to upload all those hefty pics right now, so i prefer to do the tag 1st since SzeLynn tagged me for the very 2nd time leh~

1. Besides your lips, where is the favorite spot to get kissed?
Cheeks.

2. How did you feel when you woke up this morning?
Damn excited and packed all the stuffs before going to KL with HongHong to meet PingPing again~ \(",)/

3. Who was the last person/people you took a photo with?
Nancy~

she's cute, right?

4. Would you consider yourself spoiled?
Dunno.

5. Will you ever donate blood?
Why not. I've done it for 14 times. And more to come. (I'm not showing off, just wanna encourage more friends to donate nia, not pain at all!)

6. Have you ever had a best friend who was of the opposite sex?
Yes. I'm treating her as my best no matter what had been happened lastime. I'm always stand by her, and hope she will forgive every mistakes i had been done before...

7. Do you want someone to be dead?
Nope.

8. What does your last text message say?
"Be the 1st to preview & buy NEW & EXCLUSIVE TRANSFORMERS toys @ Toys'R'Us Gurney Plaza. 30/5/09 8.30am onwards. Info: 03-56343930/toysrus.com.my"

9. What are you thinking right now?
What time will i gonna sleep leh? It's 7am edi...

10. Do you want someone to be with you right now?
Yup! But i don't think it will happen lo...

11. What was the time you went to bed last night?
5am something.

12. Where did you buy the tee you are wearing now?
Queensbay. At 1st, it was my CNY's shirt but now it had became my favourite pyjamas~ LOL

13. Is someone on your mind right now?
Yup. Same as the person in Q10.

14. Who was the last person who text you?
Sir Tham.

TEN Lucky Person to do this quiz...

1. Ricky
2. Zack
3. WeiChun
4. Khan
5. Sean
6. BeeKean
7. Eugene
8. Chris
9. Johnny
10. Dino

15. Who is no. 2 having a relationship with?
If i'm not mistaken, he is still single lo~

16. Is no. 3 a male or a female?
Male

17. If no. 7 and and no. 1 get together, would it be a good?
Gay?!

18. What is no. 1 studying about?
Exactly the same with me.. We are waiting for our convocation on August.

19. When was the last time you chatted with them?

1. Last Sunday. I was attending the bbq party at Zack grandma's house.
2. Last Sunday. I was attending the bbq party at his grandma's house.
3. Last three weeks on msn and my blog comment.
4. May 19th. We met at Martini@Gurney Drive just to celebrate for Ricky's 23rd bday~
5. Last three week on his blog comment,
6. Last 5 days on my chat box.
7. Last 2 days on my chat box.
8. Last week on my blog comment.
9. Last month when i passed my past year notes to him at McD@Sg2.
10. 1st of May, met in OPL's birthday party.

20. Is no. 4 single?
Complicated~

21. Say something about no. 2.
No comment.

22. What do you think about no. 2 and no. 6 being together?
Perhaps it's a good match...

23. Describe no. 9.
He is my smart junior that seems like so shy whenever he is talking to me...
Am i too fierce or too seductive??

24. What will you do if no. 6 and no. 7 fight?
I will go and buy popcorn~

25. Do you like 8?
Erm... She is the 1 who like me very much but then i...

I think i'm gonna sleep now...
Good night/Good morning?

Thanks for your tag, SzeLynn.

2 comments:

Zack said...

=.=
I saw my name……
Yes you are rite, I'm still single……
Thx for publishing this to everyone, so that lenglui who is still available can get to know me :P

cheekeong said...

actually i m jz guessing yr marital status nia.

i tot u r gay tim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...