Friday, September 10, 2010

happy birthday to cheekeong~

今年的九月九日,我不在槟城。

很想很想回家,我不哭,因为我忘了带手帕…

身在异乡的我,没什么想要庆祝生日的感觉,就算庆祝,那种感觉也好空虚,就好像吃着一盘没有加蛋的炒果条…

do you miss char kuey tiao or me?

我很感恩,因为我还是被爱的。

槟城的猪朋狗友们(滨滨、丰兄及谭伟伦),特地远赴而来,从9月6日开始到9月8日,奉献了他们宝贵的三个夜晚予我,我也给了他们三夜情…

0609/第一夜:缘生锅楼与tgv电影院@Sunway
火锅店内我们疯狂地吃鱼,电影院内却播映着疯狂地吃人

the most famous steamboat restaurant in sunway area..
the chicken wing there is wtf awesome!

piranha is fierce..
but it's just a fish mah..
i can fry it on a pan what..

0709/第二夜:拥有傲人双峰的KLCC
我在书展里读行天下,没有物质上的收获,心灵上却受益匪浅。
最难忘的是当场得到滨滨的两位异形异性朋友(yongling和siewooi)的生日祝福,绝对不枉此生!
她们一直看着我,我一直低着头,原来我在害羞…

KLCC = 2 maizes

it was such a huge BookFest i ever attended..

0809/第三夜:Shogun自助式日本餐厅 @ OneUtama
再一次,大家陷入饱死状态。
有说有笑,就算没说也会笑,这就是挚友们该有的永不消失的默契!

i really like this restaurant verrrrrrrrrrrrrry much!

0909/正日:Famous Nasi Lemak Stall @ Seapark, SS21
9月9日当晚,我失身予他了。
由于时间上的不允许,我们的交配交谈时间只有短短一小时。
谢谢你的开解,让我能体会到生日的意义,以及如何做个好男人,站着小便!

i hope you will strive harder in your job seeking too..
also, all your magic cubes..

1009/正日的隔天:Western Digital
抛开一切儿女私情,专心做工,可以吗?
还有,别再在厕所自拍了…

camwhoring again..

停笔前,让我在此大声地说:

Selamat Hari Raya Aidilfitri

3 comments:

Cy Ng said...

i would to lik to cum n celebrate wif u too...
bt a lot of thngs waitin me to do in penang summore i m lack of time...

rongping said...

生日快乐!!
我爱你 深深深深,比深蓝色更深!

cheekeong1986 said...

wai, i know u intend to come, and i know you're kinda busy..
it's ok, i received your sincerity d..

raymond lo, i love you too..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...