Wednesday, March 4, 2009

dating *expansion*

约了一整天的会是蛮累的,不过开心咯。

话说我从starbuck离开后便朝着提议好要去的大树下吃海鲜煮炒,不料竟没开!
刁蛮任性的她一直嚷着要吃麦片炸虾,叫我无论到天涯海角都要找给她!

为了她,连天上的星星都愿意为她采的我惟有赴汤蹈火,来到了日本横街大东点心酒楼。(路途中,真的是几经千辛万苦啊!)

她点了:


1 iced-sugarcane tea for me, 1 iced-wheat grass for her


king of the spare rib - 排骨王


claypot tofu - 砂煲豆腐 (i was surprised when she asked me to eat her tofu!)


this is the deep fried prawns with butter cereal that she wanted for ages!


she was damn excited when all of the foods had been served!


meanwhile, i edi aim for her wanted prawn, hehe~

其实大东酒楼的侍应满亲切及热情的,无微不至的服务态度,而且我们没叫的食物,他们也送上了,重点是免费的!


辣椒加酱油

吃完后,很巧的遇到了我的housemates们,就这样我被发现和女生约会了,怎么办?!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...